Väntan ...

...på att mäklaren ska höra av sig, väntan på att banken ska ha sitt möte på fredag så att vi vet hur våra möjligheter ser ut...

Antar att det är något jag ska lära mig på vägen - TÅLAMOD!!!
Det har aldrig varit en favvosyssla för mig kan man lugnt säga:-) Fram till alla svar så har jag som tur är fullt upp. Det är skjutsningar hit och dit med barnen. Det är avslutningar med kören och musikskolan. Då och då hinner man med att hänga en tvätt och sätta på en ny maskin igen.
Idag ska jag dessutom sätta igång att sy de sista beställningarna innan jag lägger ner min lilla bisyssla.

Jorrå, jag har att göra och ska därför inte tillåta mig själv att gå och fundera så mycket på det andra - det löser sig säkert på bästa sätt. Jag kan ju ändå inget göra åt det - bara vänta och ha, just det - TÅLAMOD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0