Räkningarna...



...är nu betalda och jag känner mig lika lättad som alltid när det är gjort:-)
Inte för att det är roligt men det är ju ändå skönt att veta att man har ekonomi som klarar av alla utgifter varje månad. Speciellt som vi i nuläget har det ganska tufft. Ska verkligen bli skönt att det snart lättar på trycket och blir något bättre. Hade ju tänkt att lägga ner min lilla bisyssla men det kanske är dumt trots allt... Det ger ju lite extra varje månad. Fast nu när jag snart är igång ordentligt på jobbet igen så kommer det att synas även i plånboken. Vi kommer ju att bo lite trångt och min lilla hobby kräver ju lite utrymme så det får nog bli ett slut trots allt.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0