NU!!!...

...Precis NU sitter mannen och skriver på de första papprena i husförsäljningen. Vi fick in ett bud på vårt begärda pris och i skrivande stund sitter alltså min man hos mäklaren:-) Som vi har kämpat!!! Nu blir det att korka upp skumpan till helgen minsann. Köparna vill tillträda 24 juli vilket kan innebära att vi inte har nånstans att bo ett tag. Tänk så konstigt från att ha haft 2 hus så står vi snart utan helt???!

Helt fantastiskt är det och lättnaden är så total. Nästan så att man knappt vågar tro det än så länge... Nu börjar sökandet efter nytt objekt. Har ju redan tittat ut ett lämpligt men vi får väl se var vi landar. Men det ser jag inte som något stort problem. Nu kommer det att lösa sig:-)

Dessvärre har min svärmor ramlat i affären idag och ligger på akuten. Hon trodde själv att något gått sönder så vi får väl se efter röntgen hur illa det är. Tänker på henne och lider med henne. Skickar härigenom en stor styrkekram och en hälsning från mig och barnen.


Tjoho:-)

Kommentarer
Postat av: Morre

Din blogg är riktigt snygg. Kul med lite aktuella bilder till.

2009-05-21 @ 12:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0