Datorhaveri!!!

Vad trött jag blir! Nu har jag fått låna dotterns dator då min har havererat. Jag kommer inte åt mina mejl och kommer inte ut på nätet. Frustrerande till max. Därav anledningen till att jag inte skrivit här på några dagar.

Vi håller ju på att sälja huset i Stockholm. Det har vi gjort nu ett tag och det går så trööögt. Fattar inte det faktiskt. Tror att det är "Timelleffekten". Vi har inte haft råd att topprenovera och det enda folk tittar på vid visningarna är just ytskikten. Grrr. Inte läget på tomten, att vi installerat bergvärme, byggt altaner på både fram och baksida. Nej de tycker att det är fel färg på väggarna. Man kan bli tokig för mindre.

Ska nu sätta mig och sy lite igen - har många beställningar som ligger och väntar på mig:-) Det är ju iofs väldigt roligt att folk tycker om det man gör.

Ha en bra dag i solen:-)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0