Äckar mamma...

...sa hon när jag skulle lämna henne på dagis i morse!
Vilken fantastisk känsla av lycka när ens barn för första gången säger de orden ÄLSKAR DIG. Jag blev varm i hela hjärtat och lite tårögd oxå för den delen. Det blev till och med fröknarna som satt där och hörde det.

Ja, det är underbart med barn<3<3<3<3

Igår var jag och de två minsta i kyrkan på sommarkonsert och lyssnade på den största flickan när hon tillsammans med resten av kören sjöng så vackert.
Detta är även det en härlig känsla att få sitta och lyssna på så vacker sång och dessutom se sin dotter stå därframme och vara en del av det.

Antar att alla mammor tycker att de har de bästa barnen - och det gör även jag såklart!
GO GIRLS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0