Sådär ja...

6da966cff94f69f0725de6eba5050700.png

Kolla varifrån!















Min 13-åring "tvingade" mig att klippa i hennes lååånga och fina hår. Det tog ett tag innan jag vågade klippa denna hårtofs... Men resultatet blev snarlikt det hon önskade. Jag tror att hon kanske hade önskat att jag vågat lite mer men faktum var att hon såg rätt nöjd ut när hon sa godnatt:-)
Mellanflickan skulle ju oxå bli toppklippt men nöjde sig med att jag tog 1 cm. Hon är ju bara 8:-)

Imorgon är det skolavslutning och mina stora flickor slutar 1:a klass och 6:e klass! Tur att vi har lilltjejen som håller mig kvar ett tag till.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

oups.. vad hände?:P

2009-06-09 @ 22:43:59
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0