Mycket nu...

...att göra till flyttlasset går!

Tur att man är lite ledig för hur hade man annars hunnit med detta:-) Jag vet ju att det går då det ju gick bra i höstas när förra lasset gick.

*Kontakt med skolan på nya stället är gjort och barnen är sååå välkomna till sina nya skolor. Dagis trilskas en aning - men efter ny kontakt iomorgon hoppas jag att det ska gå att lösa även det.

*Adressändring är gjort och skall skrivas under av alla inblandade och skickas in samt betalas.

*Mannen är precis i detta nu på väg för att skriva papprena hos mäklaren för det nya. Så skönt att få ett avslut på detta och fr.o.m nu veta var vi landar den 1 Juli - som dessutom är vår bröllopsdag lustigt nog:-)

Hejsanhoppsan!


Kommentarer
Postat av: Betty

Hmm, mycket att göra nu va? Själv har jag kontaktat din kära mans faster. Nja, egentligen hennes "sekreterare", då jag ska göra klart min uppsats i höst. Dessvärre tycks de ha "slarvat bort" den metodkurs på 5 p som jag gjorde då jag var inskriven sist... Hur kul är DET då? Du vet möjligtvis inte var man kan få tag i en begagnad sverigeklänning??? Letat land och rike runt utan resultat eftersom E har snöat in på tanken att ha den på skolavslutn. Jag jagar vidare ;).



Kram

2009-06-04 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0